2017-02-09 15:15
Marka OSHEE, której głównym założeniem jest promowanie aktywnego trybu życia, konsekwentnie realizuje swoją strategię, w którą idealnie wpisuje się sponsoring sportowy. Kolejnym klubem, z którym firma podpisała kontrakt, jest Legia Warszawa – mistrz Polski i uczestnik piłkarskiej Ligi Mistrzów UEFA. Jednym z filarów współpracy będzie szeroki zakres działań marki OSHEE w szkółkach piłkarskich Legii dla dzieci. OSHEE jest pierwszym sponsorem, który świadomie zdecydował się na poważne wejście w młodzieżową piłkę Legii Warszawa.
Akademia Piłkarska Legii Warszawa jest wyjątkowym projektem w skali kraju, który ma na celu kompleksowe wyszkolenie przyszłego pokolenia polskich piłkarzy – lepszych, ambitniejszych i bardziej świadomych wyzwań, jakie niesie za sobą kariera profesjonalnego zawodnika. Z kolei celem ogólnopolskiego programu „Legia Soccer Schools” jest zabawa poprzez sport oraz edukacja w zakresie trwałego kształtowania prozdrowotnych nawyków wśród dzieci i młodzieży poprzez promocję aktywnego stylu życia w oparciu o trening piłkarski na najwyższym możliwym poziomie, poprzez budowanie sieci szkółek piłkarskich w całej Polsce.
- Młodzież jest przyszłością naszego Klubu, na jej wychowaniu chcemy zbudować solidny fundament rozwoju Legii. Cieszę się, że udało nam się pozyskać sponsora, który identyczną wizję wpisuje w swoją działalność marketingową. Od dawna staramy się, by naszemu Klubowi towarzyszyli partnerzy, którzy w swoich dziedzinach są absolutnymi liderami. Marka OSHEE odpowiedzialna jest za produkty, których przedstawiać nie trzeba, a dodatkowo przyświeca jej cel dokładnie pokrywający się z tym, co i dla nas jest niezwykle istotne: sport jako sposób na życie i element harmonijnego rozwoju młodych ludzi, którzy pewnego dnia będą mieli szansę zasilić szeregi seniorskiej drużyny walczącej o najwyższe cele w kraju, jak i poza jego granicami - dodaje Jakub Szumielewicz, Wiceprezes Zarządu warszawskiej Legii.
Ważnym punktem współpracy z Legią będzie również nawiązanie aktywnej współpracy z Fundacją Legii. Dodatkowo marka będzie obecna podczas wybranych spotkań meczowych, produkty dostępne będą w wybranych punktach sprzedaży Legii.
Biuro prasowe OSHEE:
Magdalena Bajer
m.bajer@tailorbaker.com.pl
media@oshee.eu
Tel. kom: +48 570 878 838
OSHEE jest liderem rynku napojów funkcjonalnych w Polsce. W jej portfolio znajdują się napoje izotoniczne, wody funkcjonalne oraz seria produktów witaminowych, a także produkty spożywcze, takie jak batony i ciastka zbożowe czy cukierki z witaminami. Marka inspiruje, motywuje do działania, aktywności fizycznej oraz prowadzenia zdrowego stylu życia. Produkty OSHEE podbijają świat – marka jest obecna na 32 rynkach zagranicznych na trzech kontynentach. Na rynku polskim produkty dostępne są we wszystkich sieciach handlowych hipermarketów oraz supermarketów, a także w sklepach detalu tradycyjnego.
Turniej umiejętności indywidualnych: piłkarze
Liczba zawodników: 4 310
Liczba lokalizacji: 102
Liczba drużyn: 322